Obertura Piscina i Centre de serveis

09/07/2020

Obertura Piscina i Centre de serveis

El passat dia 1 va poder obrir la piscina municipal de Blancafort. Després d'uns dies d'incertesa, emmarcats en la nova normalitat, finalment l'Ajuntament va decidir obrir el recinte. S'ha adequat la instal·lació amb les mesures de seguretat e higiene que requereix la situació actual. Amb un límit d'aforament de 50 persones a l'aigua i de 110 persones a la gespa on s'han fet uns re-quadres que permetin els distanciament entre els usuaris. També es realitza una desinfecció del recinte 2 cops al dia. L'obertura ha estat molt ben rebuda pels blancafortins que ara podran refrescar-se durant aquests dies de calor.

Una altra novetat d'enguany és la presència del Food Truck El grillat, que suplirà l'absència de bar durant els pròxims mesos. Els del grillat ofereixen apart de servei de Bar ofereixen diferents tipus de tapes i plats per a tots els seus clients i inclou la possibilitat demanar-ho per emportar. L'arribada del Food truck ha tingut molt bona acollida i son nombrosos els vespres i nits amb una bona afluència de gent.

Comencen les obres de remodelació del Bar de la piscina

El dia 6 van començar les obres de remodelació del Bar de la piscina. Les obres havien d'haver comença el mes de Març-Abril però les conseqüències derivades de la pandèmia, han acabat aplaçant-ho fins el passat Dilluns. La remodelació consisteix en transformar l'interior de la instal·lació a fi que pugui quedar-se com a Bar permanent.es preveu la finalització d'obres i posterior inauguració a mitjans de Octubre.

Reobertura del Centre de serveis

El centre de serveis de Blancafort informa que ja torna a tenir les portes obertes des del 22 de Juny després del tancament per l'estat d'alarma del Covid-19. L'Obertura s'ha fet amb les mesures de seguretat i protecció pertinents, per garantir la seguretat de tots. El centre ofereix serveis de centre de dia, servei a domicili, menjador, fisioteràpia, podologia etc...

Per demanar informació en cas de necessitar-ho, podeu trucar al telèfon de contacte 669929824 (Judit).