Sant Joan 2020

23/06/2020

Sant Joan 2020

Revetlla de Sant Joan atípica emmarcada dins la nova normalitat marcada per la pandèmia del Covid-19. Tot i així l'Ajuntament de Blancafort va voler mantenir tant com fos possible la tradició de la nit més curta de l'any.

Durant el dia, els blancafortin van poder passar per la plaça del Ajuntament i recollir una coca individual per a cada un. També pels altaveus de poble es va posar música variada. Posteriorment a les 8 del vespre l'AE Blancafort va complir amb la tradició des de la seva creació i va ser l'encarregat de portar la flama del Canigó fins al municipi. Van ser rebuts al Ajuntament pel consistori i el Jan Ferran Serrat, encarregat d'encendre la foguera d'enguany. Un cop allí el Sr Alcalde va donar la benvinguda a tots i va fer una petita reflexió sobre els últims mesos viscuts així com de la voluntat de que tots els projectes pendents segueixin endavant, com la remodelació del Bar de la piscina. Finalment va ser el moment de dirigir-se a la Plaça dels Arbres i encendre la foguera de Sant Joan per posar punt i final a la revetlla d'enguany.