Et trobes a:  Portada > Notícies VISITA DELEGAT TERRI...

26.05.16

VISITA DELEGAT TERRITORIAL DEL GOVERN A TARRAGONA SENYOR ÒSCAR PERIS I RÓDENAS

El dilluns 23 de maig vam rebre la visita del senyor Òscar Peris i Ródenas, Delegat Territorial del Govern de la Generalitat a Tarragona, el qual a les 16:30h va ser rebut a l’Ajuntament pel nostre alcalde senyor Magí Baltà i Ventura.
Després de les salutacions se li va presentar el llibre d'honor per la seva signatura, en el qual va escriure una extensa dedicatòria de la qual volem destacar aquesta frase “els millors desitjos per a la gent de Blancafort...”.
Seguidament es va iniciar una reunió de treball en què es van abordar i comentar els següents assumptes:
a)    Posada al dia dels pagaments pendents que té la Generalitat amb el nostre Ajuntament d’un import acumulat a dia d'avui sobre els 50.000€.
b)    Retallades en salut que poden afectar en el temps la qualitat de vida de la nostra població.
c)    Obertura del centre de dia amb l'assignació de places públiques.
d)    Millores de la xarxa de distribució elèctrica de la companyia Endesa motivades per la seva manca d'inversions.
e)    Temes diversos relacionats amb la comarca, atur, captació i implantació de noves indústries, per mantenir la nostra gent a la comarca.
A la part final ambdós van abordar i parlar del projecte en curs sobre la construcció de l'estat propi i el procés constituent.
Una reunió molt positiva, en la qual el senyor Peris va estar molt receptiu i interessat amb totes les qüestions tractades, posant l'accent en la importància de disposar d'un pressupost aprovat de la Generalitat que doni resposta i solució per corregir les mancances existents.