Et trobes a:  Portada > Notícies L’AJUNTAMENT DE BL...

07.06.16

L’AJUNTAMENT DE BLANCAFORT AMPLIA L’OFERTA ESPORTIVA DINS EL PROGRAMA DE SALUT

Durant el mes de maig l’Ajuntament de Blancafort va obsequiar, la bona feina que s’està duent a terme des de l’Associació Esportiva Blancafort amb la promoció d’activitats esportives entre la gent del poble per millorar el seu estat de salut, i se li va fer entrega de dues màquines de fitness per complementar la sala d’acondicionament físic que ofereixen als socis de l’entitat i al poble de Blancafort.
Les dues màquines d’alta gamma consten d’una cinta de córrer i una cinta el•líptica, les quals estan destinades per realitzar un treball cardiovascular apte i destinat per a tots els públics. Amb aquestes noves adquisicions, la sala d’acondicionament de l’AE Blancafort ofereix un ampli ventall d’exercicis per promocionar l’activitat física i esportiva. Dins la quinzena cultural de l’escola es va fer una presentació oficial de la cessió de les màquines com també, una jornada de portes obertes a l’espai amb una explicació teòrica i pràctica del funcionament de les mateixes, a tota la gent del poble interessada en utilitzar-les.
Per últim, l’Ajuntament de Blancafort amb iniciatives com aquesta i seguint el seu programa de salut, convida a la gent del poble de Blancafort a fer ús de l’ampli ventall d’oferta física i esportiva que ens envolta: 3 itineraris saludables amb 2 parcs de salut, 1 itinerari marcat amb BTT pel terme de Blancafort i ara amb una sala d’acondicionament físic, per tal d’implantar exercicis i hàbits saludables entre els nostres convilatans.