Et trobes a:  Portada > Notícies ACTIVITATS D’ESTIU...

07.06.16

ACTIVITATS D’ESTIU PER A NENS/ES

CURS DE NATACIÓ
L'Ajuntament de Blancafort informa que igual a altres anys es farà el curset de natació per a nens i nenes de 3 a 12 anys.
Començarà el dia 4 de juliol fins al 22 de juliol, sent el dia de la final dissabte 23 de juliol. L'horari serà a les tardes a partir de les 15:30h, i el preu de 58 € amb medalla i obsequi final.
Segons l’edat i el nivell de natació del nen/a en dependrà l’hora… Aixó es determinarà el primer dia 4 de juliol, en que tothom es personarà a les 15:00 hores, fent-se la presentació del curs i dels dos monitors, realitzant-se la prova de nivell per organitzar els grups. La durada serà de 45 min per grup.
La inscripció al curset de natació es realitzarà enviant un email, trucant o personant-se a l’Ajuntament de Blancafort durant el mes de juny fins al mateix dia d’inici del curset, tot i aixó, les inscripcions es tancaran als 45 o 50 nens, per tal així, continuar podent oferir un servei més individualitzat al nen/a. Tel.: 977892015 email: aj.blancafort@altanet.org
Més informació a http://www.blancafort.altanet.org/agendaicalendaris/index.php

CASAL D'ESTIU
Un any més l’Ajuntament de Blancafort vol oferir el servei de Casal d’Estiu. Això és una proposta perquè els infants de 3 a 12 anys gaudeixin de les vacances d’estiu d’una manera lúdica i enriquidora, alhora els ofereix poder realitzar aquesta proposició a prop del seu entorn habitual.
Respon a una demanda social que permet fer compatibles els horaris laborals de les mares i els pares amb la imprescindible atenció als fills i filles durant el període de vacances escolars.
Les activitats estan orientades a repàs, tallers, jocs cooperatius, piscina, sortides, cinema…, de la mà en tot moment de tres experimentades monitores.
Aquest estiu el Casal planteja una immersió en la llengua i cultura anglesa des d’un aprenentatge vivencial tenint en compte els següents objectius:
•    Descobrir noves maneres de fer i pensar.
•    Incrementar la participació vers la llengua anglesa.
•    Gaudir del treball cooperatiu.
vinculant l’aprenentatge formal amb activitats del lleure que creïn un clima de motivació i diversió junt als companys/es i monitores.
Seran un total de set setmanes, al llarg del 27 de juny al 12 d'agost, en horari de dilluns a divendres de les 9h del matí a les 13:30h.
El preu serà de 35 € per setmana i per inscriure un segon o mes fills aquests pagaran 30 €. Les inscripcions poden realitzar-se enviant un email a: blancafortcasaldestiu@gmail.com indicant el nom i l’edat del partici-pant i les setmanes que assistirà al Casal.
Més informació a http://www.blancafort.altanet.org/agendaicalendaris/index.php