Et trobes a:  Portada > Notícies FESTA MAJOR BLANCAFO...

26.08.16

FESTA MAJOR BLANCAFORT 2016

La festa major és la festa més important de cada barri, poble, vila o ciutat. Les festes majors són el punt de trobada d'una comunitat local que es reuneix anualment a l'entorn d'uns escenaris comuns i que afirma la seva existència com a col•lectiu a partir d'uns referents compartits. Les festes majors catalanes se celebren almenys des del segle XIII, i solen durar tres dies intentant fer-la coincidir amb un cap de setmana.
Així la nostra població Blancafort fidel a la seva tradició, coincidint amb l'última setmana d'agost, inicia la seva Festa Major 2016 avui divendres dia 26, i que durarà fins el dilluns dia 29.
Ho celebrarem dins d'un conjunt d'activitats dissenyades perquè la participació i el gaudiment siguin extensius a totes les edats.
Divendres 26 a partir del migdia i fins a les 6 de la tarda parc refrescant i mulla’t a la piscina municipal, que revalida any rere any la seva acceptació i popularitat. A les 22:30h l’actuació del mentalista i hipnotitzador Jeff Hipnosis. Ja a la mitjanit tindrà lloc la Festa Jove amb l'actuació de LAX’N’BUSTO + disco-mobil  amb dj. Minitaks.
El dissabte 27 a les 0:30h el festival I Love 80’s, un viatge en el temps que ens permetrà gaudir de nou el millor de la dècada dels anys 80.
Diumenge a les 18:00h podrem assistir al espectacle de ball per a totes les edats amb BALLET GLAMOUR.
Ja el dilluns tindrem l'ocasió de participar al tir a la diana, i posteriorment assistir a una xocolatada popular, ambdues activitats organitzades per la Societat de Caçadors la Pau.
Com a tancament de la festa, dilluns a la nit un any més podrem assistir al veterà i típic Sopar Popular del Gos amenitzat pel teclista i cantant Vicenç.
Aquestes són algunes de les activitats programades, si bé oferim moltes més com espectacles i tallers infantils, concert, exhibició de balls tradicionals amb Folka3, i com no podia faltar balls de tarda i nit.
Perquè tingueu tota la informació en detall us oferim el programa complet amb horaris i llocs, enllaç http://www.blancafort.altanet.org/agendaicalendaris/index.php

També podeu veure l'entrevista del setmanari Nova Conca al nostre alcalde en format pdf aqui