Et trobes a:  Portada > Notícies SETMANA JOVE 2016 ta...

31.08.16

SETMANA JOVE 2016 tancament

El dia 25 d'agost va finalitzar la Setmana Jove de Blancafort, una de les més consolidades i antigues de la comarca, i que al llarg de nou dies s’han dut a terme un total de 12 activitats. Dins d'aquest interval hem pogut trobar diversitat d'esdeveniments dissenyats perquè l'entreteniment i participació hagi estat extensiu a totes les edats.
Des d'aquestes línies enviar el nostre reconeixement a l'organització, Associació de Joves i Ajuntament, que amb el seu temps i treball han fet realitat aquesta nova edició.
El bicicros de 4 categories per als petits i joves, revalida i manté la seva popularitat amb 43 inscrits al mateix nivell que l'any anterior.
La pujada al Cap del Coll en la 8ª edició, des de la seva recuperació per l’AE Blancafort l’any 2009, es va dur a terme el dissabte dia 20, revalidant un any més la seva consolidació com a prova de cronoescalada amb 100 inscrits, xifra sensiblement superior a la registrada l'any passat. Entre els ciclistes vam poder veure bicicletes de carretera, de muntanya, amb cadireta per a nens, evidenciant també el seu caràcter popular.
Es manté el ja veterà i clàssic campionat de botifarra amb el mateix nombre de parelles que l'any passat (8).
Segueix batent rècords el concurs de paelles que va sumar 21 paelles a concurs i 350 inscrits en qualitat de comensals, amb un 17% d'increment sobre l'any anterior.
El III Corretapes va sortir tot rodó dins d'un ambient de festa i bon humor, això si, tots els participants amb el ventall rodó que els va obsequiar l'organització, en un itinerari en comitiva que ens va portar per tot el poble a través dels sis punts prèviament establerts per a la degustació. Per animar la festa encapçalava la marxa una batucada que ens va acompanyar durant tot el recorregut al llarg de tres hores. Aquesta tercera edició a mantingut fermament el rècord d'assistència (200 persones) de la mateixa manera que la qualitat de les tapes preparades. La dedicació i treball en l'elaboració de les tapes ha estat a càrrec de: Associació Esportiva Blancafort; Associació de Jubilats; AMPA; Bar Tarrés; Piscina Municipal; i Societat de Caçadors La Pau. Des d'aquí agrair la seva col•laboració sense la qual no hagués estat possible. Ah, i les tapes boníssimes.
La resta d'activitats, concurs de FIFA, gimcana, joc de l’Oca, joc si lo sé no Bingo, taller d’estiu fent imants de nevera, i torneig de futbol sala, fan difícil una valoració d'assistència, però una apreciació subjectiva ens permet assegurar que van tenir una nombrosa i variada concurrència.
No donem informació sobre el joc de l’Oca, joc si lo sé no Bingo, i taller d’estiu, ja que en aquest mateix setmanari del passat dia 26 ja es va donar una àmplia informació escrita i gràfica.
El punt i final d'aquesta nova edició 2016 el va posar el sopar del pollastre, que compta amb una nombrosa i incondicional assistència.

En el enllaç http://www.blancafort.altanet.org/videoteca.php es pot veure  un vídeo de 6min de la Pujada al Cap del Coll que inclou uns trams amb càmera subjectiva.

Veure galeria d'aquesta web amb 60 fotos al enllaç http://www.blancafort.altanet.org/setmanajove2016/index.php?CATEGORY2=0&PAGE=1