Et trobes a:  Portada > Notícies IX ENDURADA PUNTUABL...

21.09.16

IX ENDURADA PUNTUABLE PEL CAMPIONAT DE CATALUNYA

El diumenge 18 de setembre va tenir lloc la IX Endurada, puntuable pel Campionat de Catalunya, sent organitzada la prova pel Moto Automòbil Club Reus amb el suport de l'Ajuntament de Blancafort i un nombrós grup de voluntaris locals.
Volem destacar al pilot de 19 anys Marc París Sahún amb el número 32, com l'únic participant de Blancafort a l’endurada, enviant-li des d'aquí la nostra felicitació i desitjant-li els millors èxits en aquesta modalitat esportiva.
L'enduro és una modalitat del motociclisme que es practica a camp obert i també cobert, on es realitzen recorreguts per rutes prèviament assenyalades per l'organització en temps preestablerts. Es troben proves cronometrades que requereixen d'habilitat, destresa i velocitat sobre la moto. El guanyador d'un enduro serà el pilot que compleixi amb els temps d'etapes preestablerts per l'organització i que realitzi les proves cronometrades en el menor temps possible. La velocitat mitjana pot oscil•lar entre els 45 i 55 km/h.
L´endurada del MAC Reus ha comptat per a totes les categories, amb un recorregut de 38 km. i dos especials per volta. Les categories Senior A, E-125, Junior Oberta, Senior B, a raó de 1h.40’ per volta, 3 voltes al circuit 114 kms, i 6 proves especials. Les categories Senior C, Vetera 40, Vetera 50, Femines, a raó de 1h.40’ per volta, 2 voltes al circuit 76 kms, i 4 proves especials. Les cronos, marcades en dos camps fora del nucli urbà, son puntables des de la primera volta.
Segons hem pogut saber la participació ha estat de 116 pilots d’un gran nivell.
Volem recordar que en els últims anys, 08.09.13 i 14.09.14, ja es van realitzar a la nostra localitat aquestes proves, organitzades pel MAC Reus i puntuables per al Campionat de Catalunya.