Et trobes a:  Portada > Notícies SIGNATURA CONVENI EN...

13.10.16

SIGNATURA CONVENI ENTRE FUNDACIÓ BANCÀRIA “LA CAIXA” I L'AJUNTAMENT

El dimarts 11 d’octubre va tenir lloc la signatura de la pròrroga del conveni entre Fundació Bancària Caixa d’Estalvis i Pensions de Barcelona, “la Caixa” (Obra Social “la Caixa”), i el nostre Ajuntament.
L'acte que va tenir lloc a les 12:30h a la secretaria de l'Ajuntament, va comptar d’una banda amb la presència del Sr. Biel Secall Roca director de l'oficina de Montblanc de CaixaBank en representació de l’Obra Social "la Caixa", i de l'altra banda amb el Sr. Magí Baltà Ventura Alcalde de Blancafort junt amb el primer Tinent d’Alcalde Sr. Enric París Daran en representació de l'Ajuntament.
L'objecte i la voluntat és establir un marc de col-laboració entre l’Obra Social “la Caixa” i l’Ajuntament, en el qual es promogui la realització d’activitats per a la gent gran i per afavorir el desenvolupament de diversos aspectes de caràcter cultural, social i altres.
Per al compliment de les finalitats expressades anteriorment, l’Obra Social “la Caixa” es compromet a fer una aportació econòmica en favor de l’Ajuntament de Blancafort, la qual a hores d'ara ja s'ha fet efectiva en la seva totalitat.
Aquesta pròrroga suposa una vigència per un any més amb la conseqüent col•laboració econòmica per tercer any consecutiu.
Des d'aquí l'agraïment del Consistori a aquest suport i interès mostrat per l'Obra Social "la Caixa" al nostre poble.