Et trobes a:  Portada > Notícies SESSIÓ DE TEATRE ...

16.01.17

SESSIÓ DE TEATRE “LA EXTRAÑA PAREJA”

Diumenge dia 15, i com a cloenda de les activitats programades dins de les Festes Nadalenques, es va oferir una sessió de teatre amb la representació de l'obra “La extraña pareja” d’en Neil Simon, escriptor, productor i guionista nord-americà.
És un dels més rendibles creadors d'èxits en la història de Broadway, i l'únic escriptor en tenir quatre produccions presentant-se al mateix temps. Les seves obres han estat produïdes en dotzenes d'idiomes.
La representació de l'obra va ser amb un magnífic repartiment d’actors i equip tècnic a càrrec del grup teatral “Els Idiotes”, de la secció de teatre de l’Orfeó Reusenc, sota la direcció de Jaume Viñes.
Aquesta obra, emmarcada en el gènere de comèdia, explica la història de dos amics que hauran d’aprendre a conviure i a suportar-se, malgrat les manies i excentricitats de cadascú. Així Felix, un home de mitjana edat meticulós i obsessionat amb l'ordre i la neteja, és expulsat de la llar familiar per la seva esposa. Davant aquesta situació no li queda una altra opció que recórrer al seu amic Oscar, perquè li permeti compartir el seu apartament. El problema arriba quan descobreix que el caràcter és diametralment oposat al seu, ja que es tracta d'un tipus despreocupat i amant de la gresca. La convivència en absolut resultarà senzilla.
La sessió, organitzada pel l’Ajuntament de Blancafort, es va desenvolupar en el nostre local social, registrant-se una afluència massiva de públic, al voltant de 160 espectadors. A la mitja part es va oferir un berenar.
La nostra felicitació a tot el Grup per la magnífica interpretació realitzada, i la bona estona que ens van fer passar.