Et trobes a:  Portada > Notícies NOVA JUNTA DIRECTIVA...

20.03.17

NOVA JUNTA DIRECTIVA ASSOCIACIÓ DE JUBILATS I PENSIONISTES DE BLANCAFORT

En virtut dels acords presos en l'Assemblea general de socis del dia 27 de gener, es va aprovar la nova Junta formada per sis persones, composta per quatre socis de l'anterior Junta amb la voluntat de continuar, més dos socis en una única candidatura presentada.
A la reunió dels membres de la nova Junta celebrada el dia 11 febrer, i com a primer assumpte en l'ordre del dia, es va procedir a l'assignació de càrrecs que un cop acceptats van quedar establerts en la següent forma:

Coll Pallarés, Raimundo           President i Tresorer
Marimón Balcells, M. Pilar        Vocal
Poblet Cantó, Josep                Vocal
Prats Masalles, M. Dolors         Vocal
Sebastián Bonet, Mario            Secretari
Ventura Iglesias, Magdalena    Vocal

Pel que fa al càrrec de tresorer el president va preguntar qui volia assumir-lo, i sent la resposta negativa ho va acceptar ell mateix.
En la mateixa reunió el president va presentar el programa per al present any, amb els següents projectes:

►Posar a disposició del soci un canal de comunicació, el qual tendeixi a facilitar la gestió d'informació d'utilitat en relació a qüestions que els afectin (pensions, residències, educació per a la salut).
►Activitat física a l'exterior (terme Blancafort) fent un recorregut a peu per l'itinerari saludable color verd (el més curt).
►Seguint el punt anterior es farà una parada als parcs de salut utilitzant els aparells existents, o simplement per descansar.
►S'iniciaran converses amb altres associacions blancafortines, amb la finalitat de fomentar la col•laboració i la coparticipació en algunes activitats.
►Es procurarà augmentar els jocs de taula per ampliar l'oferta a un major nombre de socis.
►S'organitzaran sortides matinals de proximitat en microbús per visitar llocs d'interès de la comarca. S'ha pensat per a grups reduïts i una freqüència de dues sortides a l'any.
►Sortida cultural d’un dia i lloc (a determinar per l’Ajuntament).
►Proposta d’un cicle de conferències que responguin a criteris culturals, salut, medi ambient, espais naturals, relacions humanes.
►Tallers de pastisseria, cuina, d'informàtica.
►Banc del temps de labors.
►Es prestarà atenció a noves iniciatives proposades pels socis sobre algun tipus d'activitat monotemàtica.

Tots aquests projectes, amb la col•laboració i suport de l'Ajuntament de Blancafort, Consell Comarcal de la Conca de Barberà, i Obra Social "la Caixa", es materialitzaran en activitats específiques, les quals amb el seu contingut i calendari s'informaran en el seu moment.
Volem destacar que si bé aquests projectes són dissenyats des d'aquest col•lectiu, els fem i oferim pensant en un accés lliure i obert a tots els nostres veïns i amics que vulguin sumar-s'hi.
Les activitats s'inicien aquesta segona quinzena de març, amb un taller de pastisseria el dia 25 a les 5 de la tarda dedicat a "pastissos semifreds", i una conferència el dia 31 a les 6 de la tarda amb el tema "Reflexologia podal" .