Et trobes a:  Portada > Notícies TALLER DE PASTISSERI...

26.03.17

TALLER DE PASTISSERIA

El dissabte 25 de març va tenir lloc la primera sessió dels tallers monogràfics dedicats a la pastisseria. Aquest taller organitzat pel Casal de la Gent Gran, amb la col•laboració i suport de l'Ajuntament de Blancafort, Consell Comarcal de la Conca de Barberà, i Obra Social “la Caixa”, forma part del cicle d'activitats programades per a l'any 2017 projectades i dirigides especialmente a aquesta Associació.
Volem destacar que si bé aquests projectes són dissenyats des de i per a aquest col•lectiu, els fem i oferim pensant en un accés lliure i obert a tots els nostres veïns i amics que vulguin sumar-s'hi.
El taller va ser dissenyat i elaborat per la Mestra pastissera senyora Miriam Bosquets Fresno, la qual va condicionar en primer lloc tot l'utillatge i productes necessaris a utilitzar, transformant-se el Casal, al llarg de més de dues hores, en un obrador artesanal improvisat i molt ben aprofitat. Cal destacar que totes les especialitats presentades es van elaborar en el transcurs del taller.
Aquesta primera sessió va estar dedicada a l'elaboració de pastissos semifreds. Així es van elaborar fins a tres pastissos, acompanyats amb la seva recepta d'elaboració, en les seves varietats de: Mousse de Tiramisu, Mousse de Xocolata, i Mousse de Llimona.
Les persones inscrites al taller, en nombre de 17, van estar pendents en tot moment a les operacions, manipulacions i explicacions que s'anaven succeint. Un cop acabats els pastissos es van muntar les racions per a cadascuna de les presents, i així vam tenir l'ocasió de provar-los i assaborir-los. Per acabar hem de dir que estaven boníssims.
La propera sessió està programada per al 15 de setembre dedicada a l'elaboració de galetes de te i pastissets.