Et trobes a:  Portada > Notícies VISITA INSTITUCIONAL...

03.04.17

VISITA INSTITUCIONAL DE L’IL•LM. SR. JOSEP POBLET I TOUS, PRESIDENT DE LA DIPUTACIÓ DE TARRAGONA

El dissabte dia 1, l’Il•lm. Sr. Josep Poblet i Tous, president de la Diputació de Tarragona, es va desplaçar a Blancafort amb motiu de la visita institucional programada que ens havia anunciat dies abans. En la visita l'acompanyava el Diputat Provincial senyor Mateu Montserrat.
L'acte es va iniciar amb la seva rebuda a l'Ajuntament per l’alcalde Magí Baltà i Ventura, i Regidors, moment en què es van fer les salutacions i benvinguda. També hi eren presents el Jutge de Pau, Secretari del Consistori, Directora de l'escola, president i gerent dels Cellers Domenys, i representants de les nostres Entitats locals.
Tot seguit es va fer una visita a l’Ajuntament, i ja a la sala de plens se li va oferir i va signar el llibre d'honor de la población amb una extensa dedicatòria.
A continuació el president Poblet va fer una exposició de la cartera de serveis que ofereix la Diputació per als ajuntaments, per seguidament parlar de les subvencions que rebrà l'ajuntament aquests propers anys dins del PAM (pla d'acció municipal). La reunió es va desenvolupar dins d'un ambient molt agradable i distès.
Posteriorment la comitiva, recorrent els carrers centrals de la població i visitant els equipaments municipals, es va dirigir al Centre de Dia i Casal de la Gent Gran fent una visita completa del nou equipament, on es van fer els parlaments, i per acabar es va oferir un brindis i un aperitiu amb productes locals.