Et trobes a:  Portada > Notícies SOPAR SOLIDARI PER L...

11.12.17

SOPAR SOLIDARI PER LA MARATÓ DE TV3

Divendres dia 8 de desembre, va tenir lloc en la nostra localitat un sopar popular i solidari amb La Marató de TV3, dedicada en aquesta 26a edició a les Malalties infeccioses. Els fons que recapti La Marató 2017 suposaran una injecció significativa en el camp de la recerca. El seu objectiu principal és recaptar fons per dedicar-los a la recerca i divulgació d'una malaltia o grup de malalties. Amb els anys ha anat augmentant en prestigi i donatius fins al punt de crear el 1996 la "Fundació La Marató de TV3", que s'encarrega de la gestió dels fons, la tria dels millors projectes científics per al seu finançament i les campanyes de sensibilització pertinents.
El sopar, organitzat per l'Associació de Joves de Blancafort, va tenir lloc en el nostre local social que va obrir les seves portes a les 21:30h per donar entrada als assistents i la seva acomodació. Vam poder degustar un menú molt adequat per l'acte i la finalitat d'aquest, compost de: Primer i segon plat un Sopar Solidari, i de Postres un Bingo Solidari.
Finalitzat el sopar, vam tenir l'oportunitat de participar en diverses rondes de bingo solidari amb la Marató de TV3, amb una col•lecta de 525€. L'obsequi va consistir en uns lots amb decoració i contingut adequats a aquestes dates,
La vetllada va transcórrer en un ambient agradable i de germanor, gràcies a la magnífica conducció que va realitzar l'organització que va vessar treball i simpatia davant els presents. Des d'aquí la nostra felicitació als Joves de Blancafort per aquesta iniciativa i l'agraïment a la vuitantena de blancafortins que van voler col•laborar amb la seva aportació en aquest acte solidari.