Et trobes a:  Portada > Notícies TALLER DE CUINA

18.12.17

TALLER DE CUINA

El dissabte 16 de desembre va tenir lloc la segona sessió dels tallers monogràfics dedicats a la cuina. Aquest taller organitzat pel Casal de la Gent Gran, amb la col•laboració i suport de l'Ajuntament de Blancafort, Consell Comarcal de la Conca de Barberà, i Obra Social “la Caixa”, forma part del cicle d'activitats programades per a l'any 2017 projectades i dirigides especialmente a aquesta Associació.
Volem destacar que si bé aquests projectes són dissenyats des de i per a aquest col•lectiu, els fem i oferim pensant en un accés lliure i obert a tots els nostres veïns i amics que vulguin sumar-s'hi.
El taller va ser dissenyat i coordinat per l'escola de cuina "El Gust és Meu" i l'elaboració va estar a càrrec de la mestra cuinera M. Teresa Puig Pascual, la qual va condicionar en primer lloc tot l'utillatge i productes necessaris a utilitzar, transformant-se el Casal, al llarg de més de quatre hores, en una cuina improvisada i molt ben aprofitada. Cal destacar que totes les especialitats presentades es van elaborar en el transcurs del taller.
Aquesta segona sessió va estar dedicada a l'elaboració de plats de festa, torradetes amb pernil batut; bombons de mousse de tonyina; canelons de llagostins; torró de trufa blanca al baileys. Cada elaboració anava acompanyada de la seva descripció detallada sobre ingredients, preparació i muntatge del plat, que es va distribuir a totes les presents.
Les persones inscrites al taller, en nombre de 19, van estar pendents en tot moment a les operacions, manipulacions i explicacions que s'anaven succeint. Un cop acabada la preparació dels plats, es van muntar les racions per a cadascuna de les presents, i així vam tenir l'ocasió de provar-los i assaborir-los. Per acabar hem de dir que estaven boníssims.