Et trobes a:  Portada > Notícies ACTIVITATS FESTES DE...

02.01.18

ACTIVITATS FESTES DE NADAL

Les activitats programades per a aquestes festes nadalenques es van iniciar el dissabte 23 de desembre a les 7 de la tarda, amb un concert ofert pel duo Leyla. És un duet de versions format per veu i guitarra, i teclat i percussió. El seu repertori va incloure temes del pop i el soul internacional des de les dècades dels 70 fins a l'actualitat.
El diumenge 24 a la 1 del migdia, vam tenir l'ocasió d'assistir a una ballada dels nostres gegants na Blanca i en Fort, els quals ens van oferir un seguit de ballades, primer a la plaça de l'Ajuntament i posteriorment a la plaça dels Arbres, acompanyats en tot moment pel so i ritme de les gralles dels Torraires.
El mateix dia 24 i el dia 25, es van oficiar les tradicionals Missa del Gall i Missa de Nadal.
Dimarts 26 a les 6 de la tarda, reunió de tots els nens i nenes plens d’alegria per fer cagar el “Tió”. L’acte va estar ambientat i acompanyat pel grup La Xancleta, espectacle d'animació infantil, que al compàs de les seves posades en escena van fer gresca, moure i participar activament a petits i grans. Arribat el moment, els petits, després de donar cops de bastó al tió, van rebre els dolços esperats amb la generositat habitual. Per reposar forces hi va haver un berenar gentilesa de la Societat de Caçadors La Pau.
El dimecres 27 i dijous 28 vam tenir el desplegament d'activitats per als nens i nenes de totes les edats, en horari de 11h a 13:30h i de 16h a 19:30h. Així al local social es van instal-lar inflables de gran format i futbolins, on tots els nens van poder saltar, botar i divertir-se.