Et trobes a:  Portada > Notícies CELEBRACIÓ DEL CONS...

16.01.18

CELEBRACIÓ DEL CONSELL D'ALCALDES

Dilluns dia 15 va tenir lloc a Blancafort la celebració del Consell d'Alcaldes de la Conca. Aquest acte ja fa un temps que es realitza de manera itinerant per les diferents localitats de la comarca.
El Consell d'Alcaldes és integrat pels alcaldes dels 22 municipis de la comarca i ha d'ésser convocat pel president del Consell Comarcal perquè informi de les propostes que siguin d'interès per als municipis, abans de sotmetre-les a l'aprovació del ple, podent el Consell d'Alcaldes presentar al ple del Consell Comarcal propostes d'actuació que siguin d'interès per a la comarca. Se solen convocar uns 5 o 6 a l'any.
Així a les set de la tarda com estava programat, es va iniciar la sessió de caràcter ordinari, en una de les sales habilitades del Casal de la Gent Gran.
El ordre del dia es va desenvolupar al voltant de les qüestions relatives a:

1.    Aprovació de l'acta de la sessió anterior
1.1.    CA2017/6 Ordinari 13/11/2017

2.    Informes
2.1.    Informe sobre la possibilitat d'una actuació conjunta en serveis bàsics (gas, electricitat, telefonia, TDT)
2.2.    Informe en relació al servei de recollida de residus (tipus de servei i terminis)
2.3.    Informe sobre les jornades de la Carta del Paisatge
2.4.    Informe sobre els Plans Directors d'aigua i proposta d'un nou servei en baixa
2.5.    Informe en relació al Pla Estratègic de Desenvolupament de la Conca de Barberà (2018-2025)

3.    Precs i preguntes

La sessió es va realitzar en format obert i públic, amb la presència d'un bon nombre de veïns. En acabar la sessió es va oferir un refrigeri amb productes de proximitat per a tots els assistents.