Et trobes a:  Portada > Notícies CARNAVAL 2018 A L’...

13.02.18

CARNAVAL 2018 A L’ESCOLA DE BLANCAFORT

Amb puntualitat britànica va arribar a l’escola de Blancafort sa majestat Carnestoltes, el passat dilluns dia 5 de febrer... Va arribar abillat amb rics ropatges d’un faraó egipci i, tal i com va explicar oportunament, ho va fer en atenció als alumnes i professors de l’escola que enguany estan immersos en el projecte interdisciplinar que gira al voltant de l’Antic Egipte. Només arribar, el primer que va fer va ser instaurar el seu reialme d’alegria i disbauxa que havia de durar tota la setmana i, com sempre, va dictar les ordres precises per aconseguir trastocar tota la vida acadèmica. En aquest context va ordenar el següent a alumnes i professors:

dimarts: Una corbata i una gorra agafareu i ja veureu com xalareu!
dimecres: disfressats de mestres vindreu i les classes vosaltres fareu!
dijous: el pijama no us traureu i amb cara de son arribareu!
divendres: I finalment no us oblideu que, a la tarda, en egipcis us convertireu!

I, efectivament, en honor seu els alumnes i mestres havien preparat unes esplèndides disfresses egipcies que van lluir divendres a la tarda en la tradicional rua fins a la plaça dels Arbres. Allí, els alumnes de sisè, en Martí i en LLuch, van llegir el testament que ens deixava, un testament disbauxats com correspon al rei Carnestoltes però sempre, sempre, amb un fons molt clar: cal, sobretot, que intentem ser feliços i que siguem capaços de prendre’ns la vida amb bon humor.
Seguidament, i per celebrar, tan inequívoc missatge, una monumental “guerra de confetti”, entre tots, alumnes, professors i tot aquell que restava a prop i rebia els efectes col.laterals d’una tan innocent i divertida munició.
Després, tornada a l’escola en caòtica peregrinació i, un cop allí, reposar forces gràcies al berenar i la beguda gentilesa de l’Associació de mares i pares d’alumnes de l’escola.
Una bona celebració, en resum de la festa de carnaval a l’escola de Blancafort, i això, el que ens deixa sempre en testament sa Majestat: procurem ser feliços i prendre’ns la vida amb bon humor.