Et trobes a:  Portada > Notícies QUINZENA CULTURAL BL...

28.05.18

QUINZENA CULTURAL BLANCAFORT 2018

Un maig més arriba la cita de Blancafort amb la seva Quinzena Cultural organitzada conjuntament per l’AMPA de l’escola de Blancafort, el Claustre de professors i l’Ajuntament.
Dimarts, 22 de maig, vam fer la sortida a Solivella en  motiu de la XXXIII mostra del teatre a l’escola de la Conca de Barberà.  Els nostres alumnes van representar l’obra de teatre: En Kefrén i la serp. Aquesta obra ha estat escrita íntegrament pels alumnes de cicle mitjà i cicle superior de l’escola. Els mestres van ajudar a fer arranjaments i la mestra de música va ensenyar el ballet als alumnes més petits. Els actors van ser tots els alumnes de p3 fins a 6è.
Dimecres, 23 de maig, ens visitava, gràcies a les gestions de l’Associació de caçadors de Blancafort, +Qaves que ens va fer una exhibició de vols de falcons. Els mateixos alumnes van poder veure fins i tot com volaven les aus per entre mig dels seus braços. També van poder gaudir del tacte suau de les seves plomes. Va ser una tarda ben lúdica on els alumnes van aprendre molt sobre el món d’aquestes aus.
Divendres, 25 de maig, vam realitzar un taller de costura amb la Sra. Carme Ferrer de Lakakus, artesania textil. Els alumnes de tota l’escola i sota la seva direcció van elaborar un clauer de roba. Va ser una activitat molt enriquidora i entretinguda i on van experimentar i practicar la destresa amb el fil i l’agulla.