Et trobes a:  Portada > Notícies QUINZENA CULTURAL BL...

06.06.18

QUINZENA CULTURAL BLANCAFORT 2018

Aquesta setmana s’han seguit desenvolupant les activitats programades en el marc de la Quinzena d’Activitats Culturals que organitzen conjuntament el Claustre de professors de l’escola de Blancafort, l’AMPA i l’Ajuntament.
El dilluns , dia 28 va visitar-nos a l’escola  el sr. Albert Pellisser, actual cuiner del restaurant l’Arravaló de Blancafort i vam poder gaudir d’un taller de cuina utilitzant com a ingredients bàsics la fruita. Vam preparar una brotxeta de fruita amb xocolata desfeta i després un còctel de fruites.
El dimarts, dia 29 de maig, en Raimon Coll, col.laborador en l’àmbit de comunicació amb l’Ajuntament de Blancafort visitava l’escola per tal de presentar el “Reportatge anual: Blancafort 2017”, en una activitat ja fixa i molt esperada en el marc de la Quinzena Cultural. A part de visionar totes les activitats anuals desenvolupades a Blancafort al llarg del 2017 i recollides, d’una o altra manera, en el reportatge, els alumnes van rebre una interessantíssima introducció al voltant de les característiques tècniques del mateix reportatge i de la comunicació i projecció pública necessària per a cada activitat feta en un municipi, en aquest cas centrada en el poble de Blancafort.
El dimecres, dia 30 de maig, tots els alumnes i mestres de l’escola de Blancafort es van desplaçar a Agramunt amb el transport subvencionat per l’ajuntament de Blancafort, per fer un taller i una visita al museu de la xocolata i a la fàbrica del torró. En aquesta sortida van poder veure el procés de fabricació tant de la xocolata a la pedra com del torró i fer una petita degustació d’aquets productes.
El dijous, 31 de maig, el sr. Joan Soler, professional del món de l’educació artística, va visitar l’escola de Blancafort per tal de realitzar un taller plàstic amb els alumnes d’infantil i primària del centre. Els nens i nenes de primer fins a sisè van realitzar una activitat al voltant de Kandinsky amb colors aquarelables i a partir de la música. Els alumnes d’infantil van realitzar una activitat entorn a la primavera amb pintura i diferents materials.
Divendres, dia 1 de juny, els alumnes de l’escola van realitzar un taller amb la Sra. Anna Pedret, professional del món de l’estampació amb vinils. Cada alumne va poder escollir un disseny que va ser imprès amb una impressora especial de vinils.