Et trobes a:  Portada > Notícies CENTRE DE DIA DE BLA...

11.06.18

CENTRE DE DIA DE BLANCAFORT JORNADA DE PORTES OBERTES

Tal com estava previst i s'havia anunciat, el divendres dia 8 a les 6 de la tarda va tenir lloc la jornada de portes obertes del Centre de Dia de Blancafort, com a pas previ a la seva propera obertura, la qual està previst tingui lloc el dia 25 de juny d'enguany.
El centre serà gestionat per la Fundació Serveis de Suport, entitat que té com a objectius: 1. L' assistència a les persones grans; 2. La prestació de serveis socials; 3. Atenció a la dependencia; 4. La gestió de serveis en l'àmbit local, d'altres administracions o entitats; 5. Assumir la tutela de persones amb discapacitat.
El projecte va ser presentat i comentat, amb tota l'extensió deguda, pel senyor Magí Baltà, alcalde de Blancafort, i el senyor Josep M. Magriñà, director gerent de l'entitat gestora. També hi eren presents el primer tinent d'alcalde i regidors del nostre consistori.
El centre està situat al carrer Raval de Montblanc 25 de Blancafort, amb un horari de dilluns a diumenge de 8:30h a 20:30h.
Els serveis que ofereix són:
• Centre de dia (places acreditades i públiques)
• Servei de menjador
• Atenció domiciliària
• Tallers d’estimulació cognitiva
• Gimnàstica de cadira
• Servei de fisioteràpia i rehabilitació
• Podologia
• Servei de psicologia
• Possibilitat de servei de transport adaptat.
Els visitants van poder veure, amb detall i explicacions adequades, les dependències interiors, mobiliaris i serveis en tota la seva amplitud. Finalitzat l'itinerari  es va oferir un pica-pica de productes locals.