Et trobes a:  Portada > Notícies INICI TEMPORADA PISC...

12.06.18

INICI TEMPORADA PISCINA MUNICIPAL 2018

L'Ajuntament de Blancafort comunica que el diumenge 24 de juny tindrà lloc l'obertura de la nostra piscina municipal d’estiu, sent aquest dia gratuït per a tothom.
L'horari de la zona de bany (piscina) aquesta temporada serà de 11:30h a 19:30h.
La piscina està ubicada en una extensa zona totalment urbanitzada dedicada a escola, pista poliesportiva, zona de pícnic amb barbacoes i fàcil aparcament per a cotxes.
En aquest equipament trobareu la piscina de dimensions 25mt x 12,5mt, piscina circular pels mes petits, així com un ampli espai dedicat a solarium i ombra mitjançant un arbrat sobre una catifa de gespa natural, i una magnífica terrassa-bar gestionada amb professionalitat i experiència.
Els preus són els mateixos d'anys anteriors i, per adequar-los a les particularitats de cadascun, es mantenen les modalitats d'abonaments d'anys anteriors.
Per als menors de 3 anys (inclosos) l'entrada és gratuïta.
En el transcurs de la temporada tindran lloc festes i esdeveniments diürns i nocturns perquè adults, joves i infants puguin gaudir de l'estiu en qualsevol de les seves hores. Us esperem !!!