Et trobes a:  Portada > Notícies TALLER DE CUINA

17.06.18

TALLER DE CUINA

El dijous 14 de juny va tenir lloc la segona sessió dels tallers monogràfics dedicats a la cuina. Aquest taller organitzat pel Casal de la Gent Gran, amb la col•laboració i suport de l'Ajuntament de Blancafort i Consell Comarcal de la Conca de Barberà, forma part del cicle d'activitats programades per a l'any 2018 projectades i dirigides especialmente a aquesta Associació.
Volem destacar que si bé aquests projectes són dissenyats des de i per a aquest col•lectiu, els fem i oferim pensant en un accés lliure i obert a tots els nostres veïns i amics que vulguin sumar-s'hi.
El taller va ser dissenyat i dirigit per l’Empar, aficionada a l'art culinari, la qual va condicionar en primer lloc tot l'espai i llocs a ocupar per les persones assistents, transformant-se el Casal, al llarg de més de dues hores, en una cuina/menjador improvisada i molt ben aprofitada.
Cal subratllar la novetat que en aquesta segona sessió totes les especialitats presentades van ser elaborades per l'Empar amb anterioritat a l'inici del taller, en quantitats suficients per a la degustació de cadascuna de les més d'una vintena de persones inscrites. Així doncs el procediment seguit durant el taller va consistir en l'elaboració, in situ, d'una mostra de cadascuna de les vuit varietats presentades.
Aquesta segona sessió va estar dedicada a l'elaboració de canapès salats, en les varietats de:
-    2 tipus de trenes
-    1 coca de beicon
-    1 tastet de full
-    1 carbassó farcit
-    3 varietats de canapès
Cadascuna de les persones assistents al taller, en nombre de 22, van estar pendents en tot moment a les operacions, manipulacions i explicacions que s'anaven succeint, i en acabar van poder recollir cadascuna la seva ració de canapès cap a casa.
S'ha de dir que tant el parament de les taules i la presentació de les viandes preparades van ser excel•lents. També s'ha de dir que un cop provades les diferents varietats de canapès, estaven boníssims !!!