Et trobes a:  Portada > Notícies CASAL D’ESTIU BLAN...

12.08.18

CASAL D’ESTIU BLANCAFORT 2018

Un any més l’Ajuntament de Blancafort ha organitzat el casal d’estiu a la seva població amb èxit. Ha tingut una durada de set setmanes, del 25 de juny fins el 10 d’agost, sent conduït per les mans de les monitores de lleure i professores Judit, Júlia, Gisela i la directora de lleure Raquel.
El casal ha tingut una assistència força elevada, acollint nens de Blancafort, però també dels pobles veïns, en un total d'assistents al voltant de 70 nens i nenes al llarg de tot el casal.
El centre d’interès d'aquest estiu ha estat “El reciclatge” ja que considerem que s’ha de desenvolupar i treballar el respecte per el medi ambient amb els infants, així com el treball cooperatiu, tot fomentant la llengua anglesa. Tot això degut a que la llengua anglesa és cada vegada més present en el nostre dia a dia, per aquest motiu hem de normalitzar aquesta llengua entre els més petits de casa i utilitzar-la sense problemes com fem amb les nostres dues llengües maternes, el català i el castellà. No obstant això, no és tan sols la llengua el que s'ha treballat, també hem fet petites excursions al bosc per a netejar-lo i altres activitats sempre utilitzant majoritàriament material reciclat. Les activitats que s'han fet han estat molt variades tal com, repàs a partir de primer de primària i per els més petits classes dinàmiques d’anglès. Després del pati teníem diferents tipus d’activitats com manualitats, jocs utilitzant la llengua anglesa en tot moment, xerrades dels Mossos d’Esquadra, Rurals, Associació 101 SOS Gossos, La Petita Tribu, Consell Comarcal, o com cada divendres hem anat a la piscina.
No podem oblidar-nos del divendres dia 27 a la tarda/vespre, quan es va realitzar la festa del Casal amb tots els nens/nenes, les seves famílies i monitores, fent un berenar sopar.
Per acabar, donar les gràcies a totes les famílies que han dipositat la confiança en nosaltres i han pogut gaudir un any més del nostre Casal d’Estiu.

See you soon!