Et trobes a:  Portada > Notícies 2ª FESTA DE LA TARD...

09.10.18

2ª FESTA DE LA TARDOR. CONMEMORACIÓ DEL 1 D’OCTUBRE

El diumenge dia 7, va tenir lloc a Blancafort la 2a edició de la Festa de la Tardor, en commemoració als episodis que van tenir lloc i que varem viure l'1 d'octubre del 2017.
Aquest aniversari ha estat organitzat pel nostre Ajuntament i la Colla de Gegants locals, amb la col•laboració de la Assemblea.cat de Blancafort.
La festa va tenir lloc al carrer Raval del Portell, davant de l'escola, on l'1-O es va congregar una gran part de blancafortins en custòdia i per exercir els seus drets fonamentals.
Així, a les deu del matí, i gràcies a un bon nombre de voluntaris que el van preparar, vam poder gaudir d'un abundant i complet esmorzar popular de forquilla, dins d'un ambient festiu i de germanor.
La part més festiva del matí va anar a càrrec dels nostres gegants Blanca i Fort, els quals acompanyats del grup de grallers ens van oferir diverses actuacions de balls, això sí, de molta alçada. També es van instal•lar inflables perquè la gent més menuda saltés i botés al seu aire.
No va faltar la presència de l'Assemblea a través del seu representant local, que ens va oferir la possibilitat voluntària d'escriure i enviar una postal nominativa i solidària en suport a cadascun dels presos i exiliats polítics catalans.