Et trobes a:  Portada > Notícies CONFERÈNCIA A LA P...

16.10.18

CONFERÈNCIA A LA PARRÒQUIA DE STA. MARIA MAGDALENA DE BLANCAFORT

Donat que l’església de Blancafort està sota l’advocació de Sta. Maria Magdalena, la Parròquia juntament amb l’Ajuntament, vam convidar la  Sra. Begonya Palau, laica de l’arxidiòcesi de Barcelona i professora de la Facultat de Teologia de Catalunya, el passat dissabte dia 6 d’octubre, que ens fes una conferència sobre Santa Maria Magdalena.

Fou una conferència molt interessant, acompanyada d’un power point. En primer lloc ens va ajudar a distingir les diverses tradicions que li atribueixen un rol de persona penitent. Després de nomenar i explicar qui eren les diverses Maries que surten als evangelis, ens va situar en qui era Maria Magdalena (una dona que expressa l’apassionament per Jesús que tots els seguidors hem de tenir) i el paper que va tenir durant la vida, mort, resurrecció de Jesús i posterior presència en la comunitat de deixebles, com a apòstol dels apòstols. Actualment el Papa Francesc ha situat la seva festa litúrgica, al lloc que li correspon.

Després va haver-hi un torn de preguntes molt interessants.