Et trobes a:  Portada > Notícies SORTIDA CULTURAL A B...

14.11.18

SORTIDA CULTURAL A BARCELONA

Diumenge dia 11, un nombrós grup de blancafortins van tenir l'ocasió de desplaçar-se en autocar fins a Barcelona per visitar l'edifici del seu Ajuntament, i gaudir d'una tarda de teatre. Així la sortida va tenir lloc a les 8:30h un cop tothom acomodat en els seus seients a l'autocar de luxe posat a la seva disposició.
La Casa de la Ciutat de Barcelona, que és l'edifici i seu de l'Ajuntament de Barcelona, es troba al centre històric de la ciutat, davant del Palau de la Generalitat de Catalunya. La seva construcció s'ha realitzat a través de diversos segles. La façana principal actual, situada a la plaça de Sant Jaume, data de 1847, encara que el seu origen és de 1369, quan es va començar a construir el Saló de Cent, origen de la història de l'Ajuntament.
Aquesta visita guiada i comentada, va facilitar el coneixement de la seva història i arquitectura.
Un cop finalitzada la visita i ja al migdia, es van dirigir a un cèntric restaurant on es va dinar a base d'un bufet lliure amb una gran varietat de plats i postres.
Ja a la tarda, després d'una animada sobretaula i temps lliure per passejar, trasllat al teatre Tívoli per assistir a la funció “La Jaula de las locas”, emmarcada en el gènere de comèdia, sota la direcció d’Àngel Llàcer i Manu Guix, i coreografia d’Aixa Guerra.
Aquesta sortida és una de les diverses activitats culturals que el nostre Ajuntament ofereix i realitza al llarg de l'any, oferint un petit ventall per conèixer altres indrets i fent un tastet de les novetats actuals.
Agrair la gran acollida obtinguda per part dels blancafortins en aquest dia complet, acompanyat d'un molt bon clima i d'avinença, amb un resultat enriquidor i amè.