Et trobes a:  Portada > Notícies CONFERÈNCIA “CONV...

17.12.18

CONFERÈNCIA “CONVIURE AMB LA SOLEDAT”

El divendres dia 14 va tenir lloc la conferència “Conviure amb la soledat”. La xerrada va anar a càrrec de la senyora Laura Anglès Requena, psicòloga del Consell Comarcal de la Conca de Barberà, la qual va estar preparant tot el material de presentació visual en tant els assistents arribaven, la saludaven i s'acomodaven.
Organitzada pel Casal de la Gent Gran, amb la col•laboració i suport de l'Ajuntament de Blancafort i Consell Comarcal de la Conca de Barberà, forma part del cicle d'activitats programades per a l'any 2018 projectades i dirigides especialmente a aquesta Associació.
Volem destacar que si bé aquests projectes són dissenyats des de i per a aquest col•lectiu, els fem i oferim pensant en un accés lliure i obert a tots els nostres veïns i amics que vulguin sumar-s'hi.
El fet que la ponent ja és coneguda del Casal, de la mà de la seva simpatia i la forma de dirigir el contingut, van propiciar una sessió molt interactiva amb els assistents.
En conclusió, una aportació interessantíssima i que juntament amb la forma col•loquial, propera i amena en què va ser plantejada, va mantenir a la assistència pendent en tot moment a les explicacions del ponent.