Et trobes a:  Portada > Notícies LA MARATÓ DE TV3 A ...

17.12.18

LA MARATÓ DE TV3 A BLANCAFORT

El dissabte dia 15 van tenir lloc a la nostra localitat les activitats per recaptar fons per la Marató de TV3, projecte solidari impulsat per Televisió de Catalunya i la Fundació La Marató de TV3, enfocat a obtenir recursos econòmics per a la investigació científica de malalties que, ara per ara, no tenen curació definitiva. L'edició d'aquest any 2018 va dirigida a recaptar fons per a la investigació contra el cáncer sota el lema “la investigación dona vida”.
Enguany es va optar per donar un nou format als actes en relació als realitzats en anys anteriors. Així l'organització a càrrec de l'Ajuntament i de l'Associació Esportiva Blancafort, ens van oferir una programació al llarg de tot el matí, que tot seguit resumim.
A les 10 del matí es van reunir un nombrós grup de persones amb els nens i nenes, que aprofitant la proximitat de les festes nadalenques, es van dirigir a un bosc proper on els més petits van anar a la recerca del seu tió. El trajecte es va fer a peu per la ruta prèviament escollida.
Ja a les 11, de tornada al local social i per recuperar forces, es va oferir un esmorzar popular i solidari de xocolata desfeta i coca per a totes les persones prèviament inscrites.
Els més petits van tenir l'oportunitat de embrutar-se les mans pintant una pancarta amb la llegenda la marató, deixant en la mateixa la seva petita empremta.
A partir de les 12 va donar començament la suada solidària amb una sessió d’spinning popular dirigida per l’AEBlancafort.
La vetllada va transcórrer en un ambient agradable i de germanor, gràcies a la magnífica conducció que va realitzar l'organització que va vessar treball i simpatia. Des d'aquí la nostra felicitació per aquesta iniciativa i l'agraïment als més de cent blancafortins que van voler col•laborar amb la seva aportació en aquest acte solidari amb una col•lecta de mes de 500 euros.