Et trobes a:  Portada > Notícies SESSIÓ DE TEATRE ...

26.02.19

SESSIÓ DE TEATRE “D’OCA A OCA”

La comèdia d’embolic trepidant d’Oca a Oca de John Chapman i Ray Cooney, va arribar a Blancafort el diumenge dia 24 de febrer, interpretada per Tratea Teatre del Casal de l’Espluga. La representació està dirigida per Ester Majós amb Esther Català com a adjunta a la direcció, i és interpretada per 9 actors i actrius.
Justament van apostar per aquest gènere per poder realitzar sortides. Segons ha apuntat una de les actrius, els clàssics no tenen tanta tirada pels pobles del voltant. És una obra senzilla, el que li agrada a la gent, sense cap missatge ni res. Només pretenem fer riure. L’obra es va estrenar la Festa Major passada a l’Espluga de Francolí.
Aquesta obra, emmarcada en el gènere de comèdia, explica la història de dos socis, el Felip i l’Enric, d’una editorial de llibres infantils. El primer és un home tranquil i tradiciónal. El segon és un penques, que li fa el salt a la seva dona cada cop que en té ocasió. Als dos socis se’ls presenta l’oportunitat de signar un contracte amb l’escriptora de llibres infantils més famosa del momento, però potser no és el millor dia.
La sessió, organitzada pel l’Ajuntament de Blancafort, es va desenvolupar en el nostre local social, registrant-se una afluència massiva de públic, al voltant de 140 espectadors. L’obra es va representar sense entreacte i en finalitzar es va servir un petit refrigeri.
La nostra felicitació a tot el Grup per la magnífica interpretació realitzada, i la bona estona que ens van fer passar.