Et trobes a:  Portada > Notícies CELEBRACIÓ DEL CARN...

04.03.19

CELEBRACIÓ DEL CARNAVAL 2019 A L’ESCOLA DE BLANCAFORT

Amb puntualitat britànica va arribar a l’escola de Blancafort sa majestat Carnestoltes, abillat amb ropatges adequats en atenció als alumnes i professors de l’escola que enguany estan immersos en el projecte interdisciplinar que gira al voltant de l'aigua. Només arribar, el primer que va fer va ser instaurar el seu reialme d’alegria i disbauxa que havia de durar tota la setmana i, com sempre, va dictar les ordres precises per aconseguir trastocar tota la vida acadèmica.
En honor seu els alumnes i mestres havien preparat unes esplèndides disfresses relacionades amb l'aigua. Així els mes grans portaven un escafandre autònom de bus mentre que els més petits portaven uniformes de mariners pirates, que van lluir divendres dia 1 a la tarda en la tradicional rua fins a la plaça dels Arbres, on es va desencadenar una monumental “guerra de confetti”, entre tots, alumnes, professors i tot aquell que restava a prop i rebia els efectes col.laterals d’una tan innocent i divertida munició.
Un cop esgotat el confeti, sa majestat Carnestoltes amb els seus comparses, van tenir la genial idea d'allargar la rua fins al centre de dia, perquè el avis també poguessin gaudir d'aquesta celebració tan estrafolària. Allà va ser on dues alumnes van llegir el testament disbauxat com correspon al rei Carnestoltes però sempre, sempre, amb un fons molt clar: cal, sobretot, que intentem ser feliços i que siguem capaços de prendre’ns la vida amb bon humor.
El diumenge dia 3 a les 6 de la tarda, l'AMPA de l'escola va oferir una gran festa infantil de disfresses per a gaudir i passar una bona estona amb el grup d’animació “Els Picarols”, els quals al llarg de gairebé dues hores van fer moure i van entretenir a petits i grans amb les seves cançons i posades en escena.

Veure galeria d'imatges a http://www.blancafort.altanet.org/carnaval2019/index.php