Et trobes a:  Portada > Notícies CARNAVAL POPULAR 201...

12.03.19

CARNAVAL POPULAR 2019

Com diu la frase "l'espera forma part del plaer", el carnestoltes ens va arribar amb retard però enfortit i descarat. Efectivament, dissabte 9 de març, va ser rebut i complimentat el Carnestoltes amb el gran Carnaval Popular i ganes acumulades de festa i diversió, evidenciades en el gran acompanyament de comparses exquisidament disfressades i carrosses, els quals van oferir la seva celebració a tan enigmàtic i estrafolari personatge.
El carnestoltes és una celebració pública que combina alguns elements com a disfresses, desfilades i festes al carrer, sent la seva característica comuna la de ser un període de permissivitat i descontrol.
A partir de les 19:00h concentració a la zona de l'escola, començant la gresca, confetti, i sobretot sentit de l’humor a dojo, acompanyant la rua en tot el seu trajecte la nostra batucada La Garrutada per si no hagués prou soroll, i tots a moure’s.
Després de la rua i per reposar forces, la comitiva es va dirigir al nostre local social on comparses i acompanyants, 270 persones a tope, van poder assaborir un sopar de carnaval adaptat a tots els gustos.
Ja en el temps de la sobretaula i després de la lectura del testament del Carnestoltes, va donar començament l'esment i lliurament d'obsequis a totes les comparses inscrites, les quals van anar desfilant una per una per l'escenari amb una posada en escena, acompanyat de grans ovacions i aplaudiments.
Una vegada acabat el protocol, va donar començament la música, gresca i xerinola.

Veure galeria d'imatges a http://www.blancafort.altanet.org/carnaval2019/index.php