Et trobes a:  Portada > Notícies TALLER DE PRIMERS AU...

25.03.19

TALLER DE PRIMERS AUXILIS

El divendres dia 22 va tenir lloc el “Taller de primers auxilis”, a càrrec de la senyora Georgina Espelt Obis, tècnic amb emergències sanitàries, filla i veïna de Blancafort, la qual va estar preparant tot el material de presentació, en tant els assistents arribaven, la saludaven i s'acomodaven. Els primers auxilis consisteixen en l'atenció immediata que se li dóna a una persona malalta, lesionada o accidentada al lloc dels esdeveniments, abans de ser traslladada a un centre assistencial o hospitalari.
Organitzat pel Casal de la Gent Gran, amb la col•laboració i suport de l'Ajuntament de Blancafort i Consell Comarcal de la Conca de Barberà, forma part del cicle d'activitats programades per a l'any 2019 projectades i dirigides especialmente a aquesta Associació.
Volem destacar que si bé aquests projectes són dissenyats des de i per a aquest col•lectiu, els fem i oferim pensant en un accés lliure i obert a tots els nostres veïns i amics que vulguin sumar-s'hi.
El fet que la ponent ja fos coneguda pels assistents, i la forma en què va ser desenvolupat el temari, van propiciar una sessió molt interactiva i didàctica, mitjançant la combinació de la teoria i la pràctica.
En conclusió, una aportació interessantíssima i que juntament amb la forma col•loquial, propera i amena en què va ser plantejada, va mantenir a la assistència pendent en tot moment a les explicacions del ponent.