Et trobes a:  Portada > Notícies CONFERÈNCIA: “DEM...

29.04.19

CONFERÈNCIA: “DEMOGRAFIA DE BLANCAFORT”

El divendres dia 26 d’abril va tenir lloc la conferència “Demografia de Blancafort”, a càrrec del Sr. Valentí Masalles i Saumell, autor del treball, mestre d'escola jubilat, fill i veí de Blancafort, el qual va estar preparant tot el material de presentació en tant els assistents arribaven, el saludaven i s'acomodaven. El període analitzat s’estén al llarg de 145 anys, incloent els naixements que van tenir lloc en el interval de temps comprès des de l’any 1871 fins a l’any 2016. En tota l’exposició del temari, les explicacions i comentaris anaven acompanyats de nombrosos gràfics i taules comparatives i estadístiques.
Organitzat pel Casal de la Gent Gran, amb la col•laboració i suport de l'Ajuntament de Blancafort i Consell Comarcal de la Conca de Barberà, forma part del cicle d'activitats programades per a l'any 2019 projectades i dirigides especialmente a aquesta Associació.
Volem destacar que si bé aquests projectes són dissenyats des de i per a aquest col•lectiu, els fem i oferim pensant en un accés lliure i obert a tots els nostres veïns i amics que vulguin sumar-s'hi.
El fet que el ponent ja fos conegut pels assistents, i la forma en què va ser desenvolupat el temari, van propiciar una sessió molt interactiva.
En conclusió, una aportació interessantíssima i que juntament amb la forma col•loquial, propera i amena en què va ser plantejada, va mantenir a la assistència pendent en tot moment a les explicacions del ponent.