Et trobes a:  Portada > Notícies Resum Setmana Jove 2...

23-08-2019

Resum Setmana Jove 2019

El passat dia 12 d'Agost va arrencar una nova edició de la Setmana Jove a Blancafort. Tot seguit fem un breu resum del varis actes que s'han celebrat durant aquests dies.

Torneig de Futbol Sala

El tret de sortida el va donar tot un veterà ja d'aquestes setmanes com és el torneig de Futbol sala que es va disputar a la Pista Poliesportiva. Un total de 5 equips van competir durant tota la setmana. El torneig va acabar el Divendres amb la disputa de la final entre els equips de “Cassola de tross2 i club Moix amb victòria final dels primers

Bicicròs i Cap del coll 2019

El Dissabte dia 17 es van celebrar una nova i exitosa edició de la Pujada al Cap del coll organitzat per l'AE Blancafort. Emmarcada dins la celebració dels deu anys de l'entitat, l'edició d'enguany va comptar amb la participació d'un centenar de Participants. El guanyador de l'edició de enguany va establir un nou rècord amb un temps de 14 min 41 seg. ( ampliació de la info per part de l'Associació Esportiva). Posteriorment es va procedir a l'entrega de trofeus a l'envelat.
Prèviament es va disputar una nova edició del Bicicròs, una altra activitat que l'AE va voler re-impulsar des de la seva creació i que té com ha propòsit fomentar l'esport entre els més petits ja que l'única condició per poder participar es ser menor de 14 anys i que cada participant completi el recorregut per ell mateix.

Jocs tradicionals.
Durant les tardes de Diumenge dia 18 i Dilluns dia 19 a la Piscina de Blancafort hi ha hagut un petit set on qui ha volgut ha pogut practicar diferents jocs tradicionals. Organitzat per l'Associació de joves en col·laboració amb el Consell Comarcal, s'han pogut disputar partides d'escacs, dames, bitlla catalana, xapes i també un joc especial de la oca on les caselles eren les diferents poblacions de la comarca i els participants havien de respondre varies preguntes relacionades en els diferents pobles de la Conca per poder seguir endavant. Els joca van tenir molt bona acceptació per part dels assistents.

Campionat de Butifarra
Diumenge dia 18 a la tarda es va celebrar una nova edició del campionat de la butifarra. Un total de 9 parelles van participar en aquesta edició que es va celebrar al Casal de la gen gran. Els guanyadors d'aquesta edició van ser la parella Pocarull seguits de la parella Carol i Quico.

Aquagym
Dilluns tarda es va organitzar una classe de Aquagym a càrrec de l'associació de joves. Una vintena de valentes van desfiar l'aire de mitja tarda per gaudir d'una entretinguda i variada classe que va combinar musica i alguns jocs.

Cursa d'orientació
Èxit de participació en aquesta activitat programada per Dilluns 19 a la nit. Una cinquantena de persones dividides en 8 grups van recórrer durant prop de dues hores carrers i els voltants de la localitat en busca de varies fites que l'organització havia amagat. El Punt de sortida i arribada va ser la piscina municipal.

Concurs de Paelles
21 Paelles i un total de 419 persones van participar al concurs de paelles de la setmana Jove. El que suposa  un rècord tant de paelles participants com assistents. En una agradable vespre/nit d'Agost a quarts de 8 del vespre les primeres paelles començaven a fumejar per tenir-ho tot punt per les 10 de la nit on el jurat escollit per a la ocasió va valorar tant el gust com la presentació de les 21 paelles participants. Des de la organització es valora molt positivament l'èxit de participació i és vol valorar la possibilitat de afegir alguns canvis de cara a l'any que possibilitin una millor betllada i no en facin decréixer l'interès.

Corretapes

Unes 130 persones van participar en una nova edició del corretapes. Sobre les 8 del vespre i sortint des del Local de joves els inscrits van poder recollir els seus tiquets, van ser obsequiats amb una bossa i van poder fer un breu pica pica tot esperant que la Garrutada al ritme dels seus timbals donés el tret de sortida a la rua. El primer punt de parada va ser al Carrer Aliral on la societat de caçadors va oferir croquetes de cabirol i formatge acompanyat de romesco al estil Pascuala. Posteriorment es van dirigir a la Plaça dels arbres on el Bar Tarrés va oferir una brotxeta de criollo, tomaca i Gamba. El tercer punt de para va ser El Casal de la gent gran on es va poder degustar una sopa de meló amb brotxeta de fruita. El següent punt de parada, sempre a ritme de garrutada, va ser el Local Social on l'AE Blancafort va preparar unes torrades i “natxos” amb guacamole i suc de tomaca. La penúltima parada del recorregut va ser a la pista poliesportiva on l'Ampa de l'Escola va elaborar un gustos Humus i un còctel. Per acabar l'últim punt del recorregut va ser el Bar de la piscina on es va degustar uns frijoles picants amb natxos. Allí la Garrutada va oferir un parell de temes més per finalitzar la nit.

Sopar de Pollastre.
Unes 140 persones van assistir al Sopar de pollastre del passat Dijous dia 22 . El sopar un clàssic ja del dia abans de l'inici la Festa Major va ser l'últim acte programat per l'associació de joves d'una Setmana Jove en que la majoria d'actes han tingut una bona acollida per part dels assistents. Posteriorment al sopar el Duet Paradise va finalitzar la nit amb els primers valls del cap de setmana.