Et trobes a:  Portada > Notícies II Trobada de Gegant...

24-07-2019

II Trobada de Gegants de Blancafort

BLANCAFORT CELEBRA AMB ÈXIT LA SEVA SEGONA TROBADA DE GEGANTS .

El passat dissabte 24 d'agost, vam viure una tarda realment màgica. Una jornada intensa. Vàrem celebrar la nostra II Trobada de Gegants a Blancafort, emmarcada en la Festa Major del municipi!

La plantada va realitzar-se al Carrer Canigó, just davant del restaurant l’Arravaló. A un quart de set de la tarda, arrencà la cercavila que va transcórrer els carrers més cèntrics del poble.

La cercavila va arribar a la plaça dels Arbres, on cada colla feu el seu ball al bell mig de l’envelat. En aquesta ocasió, els gegants blancafortins, vàrem efectuar “El Festeig de Na Blanca i en Fort”, on s’hi van estrenar els grallers de l’entitat tocant-lo. Seguidament, és va fer el repartiment de records i el fi de festa amb un esclat de coets i la ballada final conjunta al ritme de l’Orquestra Repòquer. Un cop finalitzada la trobada, és feu el sopar de germanor per a les colles participants al Local Social del municipi.

De part de la nostra entitat: No tenim gaires més paraules per descriure el que vàrem viure dissabte. Va ser impressionant! Moltíssimes gràcies a totes les persones que de forma totalment desinteressada van ficar el seu granet de sorra en la realització d'aquest esdeveniment. Agrair també a l'Ajuntament de Blancafort i diverses empreses que hi ha col·laborat. Moltíssimes gràcies a totes les colles que vàreu participar en la nostra festa; Colla Joves Xiquets de Valls, el Calçot de Valls, el Pla de Santa Maria, Sant Marçal, el Morell, Horta de Sant Joan, Vilallonga del Camp, les Borges Blanques, Alforja i Cambrils. Però sobretot, mil gràcies a totes i a cadascuna de les persones que conformen l'Associació Gegants de Blancafort, ja que sense ells, res d'això hagués estat possible. L'any que ve, hi tornarem! Infinites gràcies!

Text: David Cendra