Et trobes a:  Portada > Notícies Vermut musical a dis...

29-03-2020

Vermut musical a distància

Després de quasi 10 dies de confinament i aprofitant el bon matí de Diumenge, els blancafortins van decidir muntar un vermut musical a distància per poder trencar una mica la monotonia d'aquests dies sense sortir de casa. Seguint el fil d'algunes iniciatives que ja s'han dut a terme arreu del territori durant aquests dies, quan passaven pocs minuts de les 12 del migdia, als altaveus del municipi es va posar música i es van convidar als veïns a sortir al balcó, terrat, finestra o jardí de la pròpia casa a fi de passar una estona distreta, fer el vermut i sobretot poder saludar al veïns des de la distància. L'activitat va finalitzar a 2/4 de 2 amb unes breus paraules del sr Alcalde en que va agrair el comportament cívic i responsable dels blancafortins durant aquests dies i els va animar a seguir igual mentre duri l'estat de confinament.
 Vist la bona acollida que va tenir l'activitat ja s'està treballant en una activitat similar per al proper Diumenge.