Reobertura Bar de la Piscina

04/03/2021 Actualitat

Reobertura Bar de la Piscina

Dilluns va obrir les portes el Nou Bar de la piscina de Blancafort. Les obres de reforma van començar el passat Setembre i van cloure a finals d'any. Posteriorment l'Ajuntament va treure concurs l'arranjament del mateix. I ha estat finalment a primers de Març que s'ha pogut reobrir. El Jordi Muñoz i el seu equip esperen poder anar ampliant mica en mica l'oferta als seus clients. De moment només obren en horari reduït per les restriccions producte de la pandèmia, esperant poder-lo ampliar les properes setmanes. De cara a un futur no molt llunyà també està previst que es pugui encomanar menjar per emportar sobretot de cara als caps de setmana.

L'Arrencada del nou Bar ha estat molt ben rebuda pels blancafortins, que des de l'estiu passat no disposaven de tal servei.

Des de l'Ajuntament es vol desitjar molta sort al Jordi i tot el seu equip.