Et trobes a:  Portada > Notícies TALLER DE CUINA

25/04/2016

TALLER DE CUINA

El divendres 22 d’abril va tenir lloc la primera sessió, d'un total de tres projectades, dels tallers monogràfics dedicats a la cuina. Aquest taller organitzat pel Casal de la Gent Gran, amb la col•laboració de l'Ajuntament de Blancafort i el Consell Comarcal de la Conca de Barberà, forma part del cicle d'activitats programades per a l'any 2016 projectades i dirigides especialmente al col•lectiu d'aquest Casal, si bé es tracta d'actes oberts a tothom.
El taller va ser dissenyat per l'escola de cuina "El gust es meu" representat per la seva coordinadora Pilar Martinell Solé, i l'elaboració va estar a càrrec del Xef Xavi Infantes Ollé, professor de l’Escola d’Hosteleria de Cambrils, el qual va condicionar en primer lloc tot l'utillatge i productes necessaris a utilitzar, transformant-se el Casal, al llarg de tres hores, en una cuina improvisada i molt ben aprofitada. Cal destacar que totes les especialitats presentades es van elaborar en el transcurs del taller.
Aquesta primera sessió va ser dedicada a l'elaboració d’Amanida de creixems, Brandada de bacallà, i Calamars farcits a la catalana. Cada elaboració anava acompanyada de la seva descripció detallada sobre ingredients, preparació i muntatge del plat, que es va distribuir a tots els presents.
Les properes sessions estan programades per el 16 de setembre i 2 de desembre.
Les persones inscrites al taller, en nombre de 23, van estar pendents en tot moment a les operacions, manipulacions i explicacions que s'anaven succeint. Un cop acabats i presentats els plats es van muntar les racions per a cadascuna de les presents, i així tenir l'ocasió de provar-los i degustar-los.