Et trobes a:  Portada > Notícies QUINZENA D’ACTIVIT...

22.05.16

QUINZENA D’ACTIVITATS CULTURALS A L’ESCOLA DE BLANCAFORT

Un any més arriba a l’escola de Blancafort la Quinzena Cultural, organitzada conjuntament per l’Ajuntament, l’AMPA de l’escola i el Claustre de professors. Des dels organitzadors es valora la Quinzena com un seguit d’activitats de caire cultural, en el sentit ampli, que, entenen, poden contribuir a complementar i ampliar la formació integral de l’alumnat de l’escola, propostes que van més enllà del currículum propi de cada curs, propostes, en tot cas, que poden ser força engrescadores cara a l’alumnat.
Des de l’organització es volen aprofitar aquestes ratlles per agrair la col.laboració entusiasta de l’AE de Blancafort i de l’Associació de caçadors de Blancafort. En nom dels alumnes i les famílies, tota la gratitud.
Centrant-nos ja en els actes, destacar que el passat dimarts, 17 de maig, visitava l’escola la Sra Carme Ferrer, per tal de desenvolupar el seu taller de costura: Cosir amb un tres en ratlla. Els alumnes de cicle superior van “enfilar l’agulla”, i van aprendre un seguit de destreses pràctiques i van gaudir d’allò més en el marc d’aquest fascinant món del fil i l’agulla.
Dimecres, 18 de maig, els alumnes de cicle superior es van desplaçar fins al bosc per tal de seguir l’activitat “El bosc i els incendis”, un seguit de tallers pràctics que apropen els nens la coneixença del món del bosc i, sobretot, el respecte pel mateix.
Dijous, 19 de maig, era tota l’escola que pujava a l’ autocar per a desplaçar-se fins a Castellfollit. Sortida patrocinada pel Consell Comarcal com a primer premi del Concurs de guarniments sostenibles, aconseguit per l’escola de Blancafort el Nadal passat, 2015.
Divendres, 20 de maig, el Sr. Raimon Coll ens va presentar un interessant audiovisual, d’una durada de 47min, que reflectia i deixava constància de totes les activitats que s’havien desenvolupat a Blancafort al llarg del 2015, organitzades i/o col.laborades des de l’Ajuntament. Tanmateix va exposar a l’alumnat una entenedora seqüència didàctica explicativa de la feina que hi ha des de l’activitat fins a la divulgació, tot presentant curoses estadístiques de la mateixa al llarg dels darrers anys en els quals ell va assumir aquesta tasca com a regidor, entre d’altres coses, de comunicació de l’Ajuntament de Blancafort. Un agraïment, des de la comissió i des del poble, a la seva brillant i interessantíssima feina tan metòdicament portada al llarg de tots aquests anys.