Et trobes a:  Portada > Notícies SS.MM. ELS REIS MAGS...

07.01.17

SS.MM. ELS REIS MAGS

El dimarts 3 de gener a les 7 de la tarda va arribar el Patge Reial com missatger del Rei Baltasar, majestuós i muntat en una magnífica carrossa d'última generació, sent rebut amb tots els honors per la Corporació Municipal. Els nens i nenes es van amuntegar al seu voltant deixant una instantània d'il-lusió per al record, recollint les cartes que li van ser lliurades per fer-les arribar als Reis Mags.
Així el dijous 5 de gener ja a la tarda/nit vam poder veure un magnífic castell de focs artificials i, amb la puntualitat que els caracteritza, arribada de SS.MM. els Reis Mags amb el seguici de patges i molts regals, arribant muntats i acomodats majestuosament en uns esplèndids carruatges, transmetent un aire d'honorabilitat, pau i il•lusions per a tots. El veïnat els va donar la benvinguda a l'entrada del poble oferint la seva salutació a la comitiva reial, a la qual el nostre alcalde va presentar els honors un cop arribats a l'Ajuntament. Realitzada la distinció que marca el protocol, des del balcó del consistori van saludar a la multitud congregada a la plaça, des d'on el nostre alcalde els va llegir i lliurar la carta amb les il•lusions del nostre poble per aquest any. D'aquestes últimes volem destacar, per la seva rellevància dirigida als nostres alumnes, la petició de mantenir un any més la seva col•laboració de 100€ per alumne inscrit a la nostra escola, durant tot el curs escolar 2017/2018.
Com és costum la comitiva es va traslladar al local social, on SS.MM. els Reis Mags van repartir 42 regals personalment als nens i nenes, així com il-lusions per a tots.
Des d'aquí la nostra felicitació als Joves de Blancafort per la seva tasca en la conducció del protocol, coordinació i suport aportats a tan il•lustres dignataris.