Et trobes a:  Portada > Notícies CONFERÈNCIA SOBRE R...

01.04.17

CONFERÈNCIA SOBRE REFLEXOLOGIA PODAL

El divendres 31 de març va tenir lloc la primera sessió del cicle de conferències, dedicat a la Reflexologia Podal. Organitzat pel Casal de la Gent Gran, amb la col•laboració i suport de l'Ajuntament de Blancafort, Consell Comarcal de la Conca de Barberà, i Obra Social “la Caixa”, forma part del cicle d'activitats programades per a l'any 2017 projectades i dirigides especialmente a aquesta Associació.
Volem destacar que si bé aquests projectes són dissenyats des de i per a aquest col•lectiu, els fem i oferim pensant en un accés lliure i obert a tots els nostres veïns i amics que vulguin sumar-s'hi.
La conferència va anar a càrrec del senyor Gregori Lisbona Miguel, president de l’Associació Ainè i professional en l’àmbit de la salut geriàtrica i terapèutica, el qual va estar preparant tot el material de presentació visual en tant els assistents arribaven i s'acomodaven.
La Reflexologia Podal és una ciència mil•lenària, que feien servir a l'antic Egipte, a la Xina i els pobles azteques, que alleugera les patologies  del cos físic i actua també com a tractament preventiu.
A la planta del peus es troben reflectits tots els òrgans del cos humà, a través de l'estimulació dels diferents punts i del massatge, aconseguim millorar la qualitat de vida de les persones i el seu benestar.
També serveix per relaxar el cos, la ment i fer que els nostres òrgans funcionen adequadament.
En conclusió, una aportació interessantíssima i que juntament amb la forma col•loquial i amena en què va ser plantejada, va mantenir a la assistència pendent en tot moment a les explicacions del ponent.