Et trobes a:  Portada > Notícies TALLER DE CUINA

11.06.18

TALLER DE CUINA

El divendres 8 de juny va tenir lloc la primera sessió dels tallers monogràfics dedicats a la cuina. Aquest taller organitzat pel Casal de la Gent Gran, amb la col•laboració i suport de l'Ajuntament de Blancafort i Consell Comarcal de la Conca de Barberà, forma part del cicle d'activitats programades per a l'any 2018 projectades i dirigides especialmente a aquesta Associació.
Volem destacar que si bé aquests projectes són dissenyats des de i per a aquest col•lectiu, els fem i oferim pensant en un accés lliure i obert a tots els nostres veïns i amics que vulguin sumar-s'hi.
El taller va ser dissenyat i dirigit pel Mario, aficionat a l'art culinari, el qual va condicionar en primer lloc l'espai i materials a utilitzar, transformant-se el Casal, al llarg de més d’una hora, en una cuina improvisada i molt ben aprofitada. Cal destacar que les especialitats es van elaborar en el transcurs del taller.
Cal subratllar la novetat que en aquesta ocasió va ser un taller totalment actiu i dinàmic, ja que van ser les mateixes persones assistents les que van treballar els materials que se'ls anaven subministrant i van muntar cadascuna els seus plats.
Aquesta primera sessió va estar dedicada a l'elaboració d'entrants variats freds, Tzatziki (salsa característica de les cuines grega i turca) i Guacamole (salsa preparada amb alvocat com a ingredient principal i plat bàsic de la cuina mexicana).
Les persones inscrites al taller, en nombre de 18, van estar pendents en tot moment a les operacions, manipulacions i explicacions que s'anaven succeint.