Et trobes a:  Portada > Notícies CONFERÈNCIA: “MAL...

25.06.18

CONFERÈNCIA: “MALALTIA i TESTAMENT VITAL”. “FLORA INTESTINAL, MEMÒRIA i CONCENTRACIÓ”

El divendres 22 de juny va tenir lloc la conferència “Malaltia i testament vital. Flora intestinal, memòria i concentració”.
La conferència va constar de dues parts diferenciades, sent la part dedicada a malaltia i testament vital a càrrec de la senyora Aurora Sotelo Vázquez, metge de medicina legal i pericial, i la part dedicada a la flora intestinal a càrrec del senyor Edmon Blasco Riera, metge d’urgencies i medicina natural, els quals van preparar la temàtica proposada en tant els assistents arribaven i s'acomodaven.
Organitzada pel Casal de la Gent Gran, amb la col•laboració i suport de l'Ajuntament de Blancafort i Consell Comarcal de la Conca de Barberà, forma part del cicle d'activitats programades per a l'any 2018 projectades i dirigides especialmente a aquesta Associació.
Volem destacar que si bé aquests projectes són dissenyats des de i per a aquest col•lectiu, els fem i oferim pensant en un accés lliure i obert a tots els nostres veïns i amics que vulguin sumar-s'hi.
En conclusió, una aportació interessantíssima i que juntament amb la forma col•loquial, i amena en què va ser plantejada, va mantenir a la assistència pendent en tot moment de les explicacions dels ponents.