Et trobes a:  Portada > Notícies TALLER DE CUINA D'ES...

12.08.18

TALLER DE CUINA D'ESTIU

El divendres dia 10 va tenir lloc la tercera sessió dels tallers monogràfics dedicats a la cuina. Aquest taller organitzat pel Casal de la Gent Gran, amb la col•laboració i suport de l'Ajuntament de Blancafort i Consell Comarcal de la Conca de Barberà, forma part del cicle d'activitats programades per a l'any 2018 projectades i dirigides especialmente a aquesta Associació.
Volem destacar que si bé aquests projectes són dissenyats des de i per a aquest col•lectiu, els fem i oferim pensant en un accés lliure i obert a tots els nostres veïns i amics que vulguin sumar-s'hi.
El taller va estar a càrrec de la senyora Mariona Quadrada, docent culinària, ja coneguda i apreciada amiga del Casal. A les 18h va donar començament el taller, condicionant en primer lloc tot l'utillatge de cuina necessari així com la presentació del material alimentari a utilitzar, transformant-se el Casal, al llarg de més de dues hores, en una cuina improvisada i molt ben aprofitada. Cal destacar que tots els plats presentats es van elaborar en el transcurs del taller.
També es va distribuir a tots els presents la relació dels plats a preparar amb la seva recepta, perquè es pogués anar seguint amb detall. La preparació va consistir en una cuina d’estiu, amb les especialitats
-    Timbalet de patata, menta, escalivada i anxoves
-    Canelons freds de bacallà
-    Rostit de pollastre amb ceps
-    Préssecs farcits de crema cremada
Una vegada acabats d'elaborar tots els aliments es va procedir a muntar les racions per a la seva presentació. En aquest moment els assistents van oferir un aplaudiment a la docent per la seva simpatia, atenció i bon fer.
La sessió va transcórrer amb molt interès i d'una forma molt interactiva i col•loquial entre els assistents i la docent. Cal dir que per acabar es va oferir als assistents (22) la degustació dels plats cuinats, els quals van resultar boníssims.