Et trobes a:  Portada > Notícies SETMANA JOVE 2018 TA...

29.08.18

SETMANA JOVE 2018 TANCAMENT

El dijous dia 23 d'agost va finalitzar la Setmana Jove edició 2018 de Blancafort, una de les més consolidades i antigues de la comarca, i que al llarg de deu dies s’han dut a terme un total de 11 activitats. Dins d'aquest interval hem pogut trobar diversitat d'esdeveniments dissenyats perquè l'entreteniment i participació hagi estat extensiu a totes les edats.
Des d'aquestes línies enviar el nostre reconeixement a l'organització Associació de Joves i l’Ajuntament de Blancafort, així com la col•laboració de Casal de la Gent Gran, AEBlancafort, AMPA de la nostra escola, Bar Tarrés, Gerida Viticultors, batucada la Garrutada, bar Piscina Municipal, Societat de Caçadors La Pau, Associació 101 SOS gossos, Cellers Domenys i La Caixa, que amb el seu temps i treball han fet realitat aquesta nova edició.
Com a novetat en la programació, es va incloure per primera vegada la prova del Ràpid Tram, amb moto off road. La prova es va realitzar el dissabte dia 18, i va tenir una molt bona acceptació en aquesta primera edició, ja que va comptar amb 21 corredors inscrits entre locals i vinguts d'altres punts. Va tenir lloc a la carretera del cap del coll a l'alçada del km 5, habilitant-se la pista en un camp proper i trialeras del seu entorn.
Especial menció al curs de primers auxilis realitzat el dijous dia 23, a càrrec de la Georgina Espelt Obis, filla i veïna de Blancafort i tècnic amb emergències sanitàries. Els primers auxilis consisteixen en l'atenció immediata que se li dóna a una persona malalta, lesionada o accidentada al lloc dels esdeveniments, abans de ser traslladada a un centre assistencial o hospitalari. Una aportació molt didàctica tal com es va plantejar, a través de la combinació de la teoria i la pràctica.
Segueix batent rècords el concurs de paelles que va sumar 24 paelles a concurs i 410 inscrits en qualitat de comensals.
En la cinquena edició del Corretapes tot va sortir rodó dins d'un ambient de festa i bon humor, en un itinerari en comitiva que ens va portar per tot el poble a través dels nou punts prèviament establerts per a la degustació, dos més que en anys anteriors. Aquesta edició a mantingut una molt bona assistència (160 persones) de la mateixa manera que la qualitat de les tapes preparades. Per animar la festa encapçalava la marxa la batucada La Garrutada que ens va acompanyar durant tot el recorregut al llarg de quatre hores.
La resta d'activitats, torneig de futbol sala, concurs de butifarra, gincama popular, masterclass de zumba, guerra d’aigua, tuneja’t, fan difícil una valoració d'assistència, però una apreciació subjectiva ens permet assegurar que van tenir una nombrosa i variada concurrència.

El sopar del pollastre de dijous dia 23, al qual van assistir 165 comensals, compta amb una nombrosa i incondicional assistència, i va posar el punt i final a aquesta setmana jove. Acabat el sopar es va rifar un pernil i una cistella de productes de proximitat. També es va fer públic el guanyador i disseny del concurs de samarretes per a l'any 2019.
Podeu veure la galeria d'imatges amb 72 fotos enllaç  http://www.blancafort.altanet.org/setmanajove2018/index.php