Et trobes a:  Portada > Notícies HOMENATGE A LA DIREC...

14.11.18

HOMENATGE A LA DIRECTORA DE L’ESCOLA DE BLANCAFORT NÚRIA JOSA I BOLDÚ

El dissabte dia 10 va tenir lloc amb tots els honors, l'homenatge que el poble de Blancafort va oferir a la directora de la nostra escola, senyora Núria Josa i Boldú, amb motiu de la seva jubilació després de divuit anys exercint com a docent.
A l'acte de reconeixement van assistir tot el Consistori, Director dels Serveis Territorials d’Ensenyament a Tarragona, Inspectora dels Serveis, Directora de la ZER Poblet, directora entrant senyora Immaculada Bové i Vidal, AMPA, amb l'assistència de companys de professió, alumnes, familiars i amics.
La celebració va començar amb la seva arribada a l'Ajuntament, on se li va donar la benvinguda per l'alcalde Magí i Regidors, amb forts aplaudiments, mostres de simpatia i agraïment per la gent congregada. Seguidament la comitiva es va dirigir a la sala d'actes on se li va presentar el Llibre d'Honor per incloure la seva dedicatòria i signatura. Pel seu emotiu contingut, desitgem divulgar i transcriure la dedicatòria de la Núria:
“Amb agraïment al meu poble d’acollida, i de treball durant la meitat de la meva vida laboral, en el dia de celebració de la meva jubilació com a mestra de l’escola de Blancafort, on he exercit des de l’any 2000 fins al 2018. Gràcies a l’Ajuntament de Blancafort i al seu alcalde, Magí Baltà i Ventura, per desvetllar-se per la nostra escola, els alumnes i els seus mestres durant aquests anys.”
Tot seguit se li van fer els lliuraments d'obsequis commemoratius de l'homenatge.
A la sortida de la Casa Consistorial, els gegants na Blanca i en Fort també es van sumar a la festa, de la mà de la colla dels geganters i grallers de Blancafort.
La comitiva i veïns congregats es van dirigir a l'escola, on el Director dels Serveis Territorials d’Ensenyament va descobrir una placa commemorativa en reconeixement a totes les persones que van fer possible 1-O.
Després, ja a la sala polivalent, es van fer els parlaments, i un cop acabats, un grup d'alumnes li va fer una emotiva entrega dels seus presents.
Per posar punt i final, es va oferir un refrigeri de productes de proximitat a tots els assistents.
Es pot veure un ampli reportatge gràfic a