Et trobes a:  Portada > Notícies ARRIBADA DE SS.MM. E...

07.01.19

ARRIBADA DE SS.MM. ELS REIS MAGS

El dijous 3 de gener a les 7 de la tarda va arribar el Patge Reial com missatger del Rei Melchor, majestuós i muntat en una magnífica carrossa d'última generació, sent rebut amb tots els honors per la Corporació Municipal. Els nens i nenes es van amuntegar al seu voltant deixant una instantània d'il-lusió per al record, recollint les cartes que li van ser lliurades per fer-les arribar als Reis Mags.
Com a novetat el Patge Reial també es va desplaçar per visitar als avis residents al Centre de Dia de la nostra localitat, on li va ser lliurada una carta plena de bons desitjos. El Patge els va obsequiar amb una manta per cadascú, molt xula i calenta per aguantar aquests dies de fred!.
Així el dissabte 5 de gener ja a la tarda/nit vam poder veure un magnífic castell de focs artificials i, amb la puntualitat que els caracteritza, arribada de SS.MM. els Reis Mags amb el seguici de patges i molts regals, arribant muntats i acomodats majestuosament en uns esplèndids carruatges, transmetent un aire d'honorabilitat, pau i il•lusions per a tots. El veïnat els va donar la benvinguda a l'entrada del poble oferint la seva salutació a la comitiva reial, a la qual el nostre alcalde va presentar els honors un cop arribats a l'Ajuntament. Realitzada la distinció que marca el protocol, des del balcó del consistori van saludar a la multitud congregada a la plaça, des d'on el nostre alcalde els va llegir i lliurar la carta amb les il•lusions del nostre poble per aquest any. Com és costum la comitiva es va traslladar al local social, on SS.MM. els Reis Mags van repartir regals personalment als nens i nenes, així com il-lusions per a tots. Destaquem la simpàtica anècdota referent al fet que els nens més petits de Blancafort anomenats Albert, Macià, i Nael, nascuts el 2018, van rebre el seu primer regal de mans de Melchor Gaspar i Baltasar.
Des d'aquí la nostra felicitació als Joves de Blancafort per la seva tasca en la conducció del protocol, coordinació i suport aportats a tan il•lustres dignataris.