Et trobes a:  Portada > Notícies Sortida cultural al ...

20-10-2019

Sortida cultural al Delta de l'Ebre

Aquest passat Diumenge es va celebrar la sortida anual cultural que promouen l'associació de Jubilats de Blancafort que organitza l'acte i l'Ajuntament de Blancafort que patrocina el servei d'autocar. El destí d'enguany va ser el Molí del Rafelet on van poder veure tot el procés que implica l'obtenció de l'Arrós. Un cop acabada la demostració i la visitat van poder visitar la botiga del molí van poder visitar la botiga on van poder comprar diferents varietats d'Arròs de la DO del Delta. A continuació es van traslladar fins el delta per fer un recorregut en barca pel riu i rebre un explicació sobre les característiques de la zona i el futur del propi Delta. Per finalitzar la jornada van gaudí d'un dinar on van poder assaborir varies especialitats de la zona on el plat estrella va ser una pella amb arròs del Delta.